Direktlänk till inlägg 5 november 2015

de multibrudtärna tärnklänningar

Av stewart stewart - 5 november 2015 07:55

när hänvisar till bröllop mode, kommer du först tänkte på söta vita bröllopsklänningar, då brudtärna klänningar. vit är den klassiska färgen på bröllopsklänningar medan brudtärna klänningar är alltid färgad. Jag gillar att vara brudtärna som jag är angelägen om att bära dessa flerfärgsbrudtärna klänningar.

tärnklänningar, klänning till bröllop

foto av: http://www.veaul.com/se/

Jag gillar färger, alla ljusa färger. Jag gillar lila klänning som jag tror lila är en romantisk färg. det betyder elegans och charm. Det är romantiskt att bära en lång eller kort ljuslila klänning på en utomhus bröllopsceremonin. och lila är mer lämpligt för ljushyade flickor. Jag gillar den blå klänningen som blå gör mig tänkte på frihet. Det är färgen på havet och himlen. när du kommer att närvara vid en seaside vigseln, är blå klänning ett bra val eftersom det kommer att göra dig ser mer fräsch och sval. är inte den blå klänningen mycket lämplig på sommaren? Jag gillar de gröna brudtärna klänningar, långa chiffong grön klänning som passar för alla. grönt är en färg som står för naturen och det minskar avståndet mellan natur och oss. som en konsensus, kan grön släppa trötthet ögon. så varför inte välja en grön brudtärna klänning för din utomhus bröllop? Jag gillar rosa klänningar. faktiskt, är en hel del av de flickor och pojkar som den rosa färg som rosa en feminin och söt färg. som forskning visar att rosa färg har en stor frestelse för män. så, vackra flickor, söta flickor är rosa klänning ditt bra val. Jag gillar också röd, citron och andra färger; Jag gillar alla multi tärnklänningar.

Jag har drömt om en flerfärgad bröllopsceremonin, har jag tänkt på att bjuda in sex tärnor till min stora dag parti och hålla en seaside vigseln. färgerna i brudklänning och sex chiffong knälång brudtärna klänningar är består av rött, orange, gult och grönt, mörkgrönt, blått och lila, sju färg av regnbågen. Jag ser fram emot regnbågens vigseln. oh, bör dessa färger vara ljus som jag inte gillar de mörka färgerna. en massa människor som de vita dräkterna som det verkar rena och ädla eller svarta klänningar som det verkar sexig och mogen, men jag tror färgade klänning till bröllop är också vackra. olika färger har olika funktioner.

som multi har varit ett mode inslag i dag, jag tror att du kan ha en prova på dem.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:45

(foto via internet) Nicky Hilton såg helt otroligt när hon gjorde sin debut på röda mattan vid en kväll hedrar valentino i New York igår kväll - trots att de har en besvärlig kör med Tommy Hilfiger fru som var klädd i exakt samma klänning! Nicky gjo...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:42

folk har kastat överdådiga fester i tusentals år. från bacchanalias av de gamla grekerna till den moderna oscar efterfesterna, människor helt enkelt njuta fira speciella tillfällen, speciellt med mat och dryck. om det enda som har förändrats är kläde...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:38

Till skillnad från tidigare när folk brukade göra bröllop endast i vita bröllopsklänningar, numera människor gör bröllop i färgade klänningar. planerar du att köpa en färgad brudklänning och undrar vad de olika färgerna betyder? här är en guide: fot...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:34

vill ha en balklänning som kommer att vända allas huvud när du går in i rummet? vill ha en balklänning som skiljer sig från alla andras balklänning? väl du kan ha den perfekta balklänning. foto av: http://www.veaul.com/se/balklanningar-c19 vilka fär...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:31

många brudar är förvirrad om att välja vita eller elfenben bröllop skor på deras stora dag. de har svårt att avgöra var man ska börja. foto av: http://www.veaul.com/se/ faktiskt, bör du först bestämma färgen på brudklänning du vill ha. att veta vilk...

Ovido - Quiz & Flashcards