Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av stewart stewart - 6 augusti 2015 10:48

alaia-muse

(Bild via internet)
ava McAvoy

fåtal designers som kopplade med sina musor som Azzedine Alaïa. graviterande mot kraftfulla, eleganta kvinnor som Stephanie Seymour, iman, och Linda Evangelista, väljer Alaïa musor som förenas genom sin förmåga att dra bort sina intrikata och arrestera design. den senaste modellen att väcka designerns intresse är nykomling ava McAvoy, en Jacksonville, Florida, 20-något som har arbetat i designerns ateljé för de senaste tre månaderna. skjuten av Karim sadli och stylad av joe McKenna för Alaïa föll lookbook, visar McAvoy själv en formidabel tillägg till formgivaren roster av skönheter. hon delar hur clueless lärde henne om mode och hur det känns att arbeta tillsammans med modelegender.

Vad fick dig att fortsätta modellering?
Jag är ursprungligen från Jacksonville, som i praktiken gränsar Georgien och södra till kärnan. Jacksonville är vacker, men jag har alltid varit mer av en stor-stad flicka. det är för tyst för mig, och jag har alltid varit mer bekväm i större städer som New York. Jag minns att göra en PowerPoint-presentation för att övertyga min mamma att flytta familjen till New York, det är hur orubblig jag var. det, tyvärr, inte hända. min mamma i stället flyttade familjen till en gård. just nu, nu har vi sju hästar, fyra hundar, två katter, fyra hönor och två marsvin. Jag kan inte hålla räkningen, siffrorna fortsätter att växa.

[Innan modellering] jag gjorde copywriting jobb, frilansuppdrag, etc. Jag hade ingen riktig uppfattning om vad jag ville göra och var omgiven av modeller. Jag slutade med en uppenbarelse och beslutar att ge [modellering] ett riktigt skott som en karriär. Jag skickade in mig till mina chefer på modell partner. De visade intresse men sa att jag inte var redo vid den tidpunkten. de berättade för mig att kontakta dem när jag var, så jag tog lite tid att arbeta seriöst på mig, både fysiskt och mentalt. När jag åkte tillbaka till USA för jul [efter att ha tagit ledigt för att resa], jag träffade dem, och vi bestämde oss för att möta myndigheter i mars. de gick mig till kvinnor i paris, och jag undertecknades på plats.

vad har det varit att arbeta med Azzedine Alaïa under de senaste månaderna?
Azzedine-jag kallar honom pappa-är en legend av en designer. vår relation är ganska förvirrande för många människor, som jag talar knappast franska och han talar inte mer än fem ord engelska. på något sätt, vi lyckas kommunicera med varandra. han såg något i mig, tog mig under sina vingar och lärde mig så mycket om branschen på så kort tid. vad de flesta människor skulle inte vet är hur kul han är. Azzedine är så ung i sinnet och är en sådan joker. han spelar upptåg på alla, det är hysterisk. Det har varit en absolut ära och skitkul att arbeta med honom.

hur känner du var med hans arbete innan du började arbeta med honom?
Det var jag inte. den enda referens Alaïa jag hade var bokstavligen från filmen alls. det är allt. Jag tror att det är det som gjorde mig så tilltalande för honom. jag inte behandla honom annorlunda; Jag var inte i vördnad eller nåt sånt. efter att ta reda på vem han var, jag naturligtvis kändes som en idiot. min ursäkt är att jag är från Jacksonville. vi har inte couture där! traditionella high-end märken? Ja. dessa intrikata, one-of-a-kind mästerverk? Vi gör bara inte.

alaia-muse-2

(Bild via internet)
ava McAvoy

gör att starta din karriär som arbetar med Joe McKenna och Alaïa ger dig en bit av ett ben upp i modellering världen?

Jag tror inte att du verkligen kan ha ett ben upp i den här branschen. Jag tror det är baserat på mestadels timing och tur. Det var verkligen en ära att arbeta med människor som jag har arbetat med hittills. Joe mckenna är en otrolig stylist, så exakt och detaljorienterad. Det finns ingen som Alaïa; Han är i en kategori av hans eget. de båda utmärka sig på deras hantverk, och det är det som har gjort dem så framgångsrika. om något, som arbetar med dem hjälpte forma mig till att bli en bättre modell, eftersom jag jobbade med yrkesverksamma på en sådan hög kaliber. Men jag kunde aldrig säga på fullaste allvar att det ger mig ett försprång. det bara gav mig en bättre förståelse för branschen.

där kan vi hitta dig när du inte är i ateljén med Alaïa?
Jag är en läsare! Jag älskar att läsa. min mamma brukade ha att jorda mig från böcker, inte filmer eller tv. det är typ av en fråga nu eftersom jag har gått miste om så många filmer som referenspunkter och jag försöker nu komma ikapp. Jag älskar att gå, så jag utforska varje stad jag är i när jag får chansen. Ärligt talat, jag är 20, jag är att lära sig något nytt varje dag och göra något som gör mig att le.

hur bär Alaïa jämför med din dagliga garderob?
Jag tror att varje kvinna bör sätta på en Alaïa skapa åtminstone en gång i sitt liv. Det är en upplevelse i sig. Jag gjorde min mamma få en klänning när hon kom för att besöka mig eftersom det finns inget liknande det. han förstår den kvinnliga kroppen så bra och verkligen vet hur man gör det ser vackert. du kan ha en dag där du inte känner så varmt, och det andra du glida på en smidge av Alaïa, du känner dig som en gudinna. det är oförklarligt. Jag bokstavligen inte kan jämföra det med något annat jag äger eller har någonsin slitna, och det är det som gör honom så fantastiskt. vad han skapar är mästerverk, och det faktum jag har kunnat vara en del av det är mind-blowing.

Av stewart stewart - 6 augusti 2015 10:42

sexiga cocktailklänningar är oftast klädd i parterna eftersom de är informella och käck klänningar. när vi talar om valet av dessa klänningar då kvinnor är mer förvirra jämfört med mannen. när du går på marknaden för att köpa dessa klänningar då du förvåna att se dessa klänningar. nästan alla klänningar oavsett om de är festkläder eller formella ser stor. även några av de kvinnor köper klänningar i sin första affär. några av de fysiska butikerna ger dig provet. men insamling av nätbutiken är mer än den fysiska butiken.

cocktailklänning

foto av: cocktailklänning

köp som du gillar
Det finns flera sexiga cocktail klänningar är som av kvinnorna men de är inte i stånd att köpa allt ekonomiskt och mentalt båda. inte bara high school yngre tjejer men även de äldre kvinnorna fick ihop för att välja den bästa klänningen. Det finns ingen fråga om ålder, eftersom alla kvinnor vill se sexig. så, de måste bära dessa sexiga klänningar. några av de människor tror på enkelhet. men de är också bära dessa klänningar med de gamla klassiska mönster eller enkla stilar. de webbsajter hjälper dig att välja de bästa klänningar. de sprider sina klänningar enligt kategorin. Det är också bättre att prova klänningen innan köpa den.

hur man får klänningen från butiken på nätet?
varför ska du söka upp de sexiga cocktailklänningar på sökmotorn? några av kvinnorna att tveka att använda online butik på grund av bristande kunskap. om du inte har någon kunskap om online shopping så är det bättre att samråda för att dina vänner eller familjemedlemmar. den andra är det bästa valet för att söka på internet om klänningarna. det är lättare att beställa din favorit klänning. när du söker studentklänningar på nätet så är den samling som du se arkivet över hela världen. å andra sidan de fysiska butikerna har den begränsade insamling och den begränsade lager.

sexiga cocktailklänningar är de avslöjande kläder. ja, de är korta i längd och mestadels slitage av gymnasiet flickor i fester och evenemang. få rätt klänning från online tyg butiker. online priser för dessa festklänningar är också flexibel snarare än de fysiska butikerna.

Av stewart stewart - 6 augusti 2015 10:35

bröllop har förändrats en hel del under årens lopp. äktenskap gång gjorde rent formellt, men nu sakta smälter i tillfälliga händelser. folk började leta billiga axelbandslös bröllopsklänningar. bröllop är nu på stränderna, lustjakter och andra exotiska platser som känns mer avslappnad plats.

brudklänningar, bröllopsklänningar

foto av: veaul

du förmodligen undrar vad som är försumlig i världen, en bröllopsklänning, och varför allt detta ståhej om något som inte bör vara tillfälliga? Tja, är en billig brudklänning av en rad mer flexibla än formella.

Det finns många saker att bära en brudklänning avslappnad och enkel, många av dessa saker kan förstås av en kvinna. För mer information om tillfälliga brudklänningar allt du behöver göra är en Google-sökning för att lära sig och vill se ut som det finns tusentals klänningar du kan se.

kvinnor som kan, gör det möjligt för en informell bröllop funktion lätt i någon butik eller i utformningen av fötterna på en traditionell verksamhet eller normal och en titt på det avslappnade brudklänning. inte längre måste använda samma gamla tråkiga vit klänning, nu kan vara till försäljning i olika färger och mönster.

Han klär för ditt speciella tillfälle bara för sin smak och plats för äktenskap. till exempel om en brudklänning till stranden det är ingen mening. du behöver något som passar både en ljus och bekväm och är den plats du har valt. om allt annat misslyckas, kan du fortfarande få en specialdesignad bröllopsklänning.

bröllopsklänningar till överkomliga priser är något som är absolut nödvändigt i dessa tider av lågkonjunktur och osäkra anställningsförhållanden. förresten, inte vill att bröllopsklänningar som har fyra siffror, och det är naturligtvis bara för en dag.

det bästa sättet att hitta billiga brudklänningar är att vara online. många nätbutiker eller lägenhet begagnade kläder. dessa är säkert billigare än att köpa något nytt. inte gå för märkeskläder och även om du går för märkeskläder att bära till formgivaren eller billiga imitationer designkläder finns både online och offline.

tricket är att börja planera tidigt äktenskap och se till att du vet var och temat för bröllopet. vill familj arv. lagen är bara en del av dig som vidrör ett känslomässigt band med klänningen som ingen tillsattes.

bästa alternativet är att gå till särskilda prisjämförelser, på nätet, onlinebutiker och gör du har det bästa erbjudandet. En annan möjlighet är att butikerna direkt efter bröllopet säsongen och att granska all sannolikhet, efter bröllopet säsongen, det finns många försäljning går. Du kan använda den här. att göra allt detta om du är i stånd att planera för framtiden.

inte köpa alla de tillbehör som är dyra och tillbehör kan undvikas. köpa bröllopsklänningar är en mycket känslomässig sak, och detta innebär att du kan väl ta lite tid att tänka och sedan komma till en slutsats, vad man ska köpa.

Du kan även skapa din egen, men ändå ta lite tid och kunskap. finare räddning som utför den grundläggande stilen och även gör att du kan bara gå att ladda ner. bygger på konceptet som är butikerna i plagget. risken för dessa verksamheter är att det finns chanser att det kostar en hel del förändringar och eventuella ändringar kommer att vara pengar.

Av stewart stewart - 6 augusti 2015 10:29

att vara gravid är en speciell tid! Det är också en som har utmaningarna att hitta och passa in rätt moderskap mode. men detta inte hindra dig från att se fantastisk och elegant i din mamma formella klänning. för den väntande mammor som kommer att delta i formella tillfällen, moderskap formella kappor och moderskap aftonklänningar finns nu i nästan varje moderskap boutique, samt på nätet. Alternativen är häpnadsväckande, och oavsett om du är petite eller letar efter ett plus size moderskap Högtidskläder, är du säker på att hitta något som kommer att göra jobbet mycket bra. dessa dagar, moderskap kläder designers förstår hur man gör en gravid kvinnas kropp ser fantastiska i stilar och mode som passar henne. så se till att köpa moderskap formella kappor snarare än något som storlek eller två större att du hoppas kommer att se bra ut. är chansen att det inte kommer att se nästan lika vacker som en riktig mamma formell klädsel.

aftonklänningar, långklänningar

foto av: aftonklänningar

Det finns olika klänning stilar som riktiga knockouts och du kommer att tycka att moderskap formella aftonklänningar är vackrare än någonsin. förresten, moderskap mini långklänningar är en stor sak i år för semester. om du är upp för det då de är tillgängliga i metallic och klängig, sexiga tyger som är flörtig och stilar som är utsökt. en stil som stannar är draperingar. förlåtande imperium midjan gör detta till ett utmärkt val för moderskap formella klänningar och moderskap formella kappor. plocka en i en rik, svagt klängande tyg och accent det med glitter- du kommer att ha en fantastisk kväll utseende som definitivt kommer att vända heads.there finns flera alternativ, bara se till att innan man köper eller har det skräddarsydd för dig, du redan har en Idén om den stil du vill ha.

Vem säger att du inte kan vara vacker under graviditeten? Det finns så många moderskap formella balklänningar att välja mellan!

Av stewart stewart - 6 augusti 2015 10:23

om du har begränsad budget för kompletta bröllopsarrangemang, måste du överväga flera saker att hantera i samband inom din budget. du kan inte kompromissa i bröllopsklänning, som bröllop är den viktigaste dagen i varje brud liv. så kan köpa billiga tärna klänningar vara den bästa idé att spara pengar som kan användas i andra arrangemang. du kan göra ditt bröllop stress, trevlig och minnesvärd för livstid genom att göra rätt och lönsamma beslut att köpa klänningar för brudtärna som mest billigaste priserna.

tärnklänningar, klänning till bröllop

foto av: veaul

en del människor tror att få billiga klänningar innebära att de måste kompromissa med tyg kvalitet och kommer att få föga imponerande klänning mönster. Det är helt fel.

välja billiga brudtärna klänningar ge dig en chans att få snygga klänningar från rätt plats och vid rätt tidpunkt utan att betala för mycket belopp. dagarna har gått när du måste välja de dyra klänningar för bröllop eftersom du inte hade ett annat alternativ för att få slående design och mönster. den senaste samlingen av brudtärna klänningar finns på marknaden som gör att du kan göra din brudtärna mer attraktivt och vackert. rätt val är bara möjligt om du vet hur, när och från var man kan köpa billiga brudtärna klänningar.

många tärnor bära sin klänning bara en gång, så det finns ingen anledning att köpa dyra klänningar för dem. men se till att välja den som bäst passar deras kropp stil, hud hy och personlighet. även urskilja vad design och stil kommer att se perfekt på dem. Du kan även matcha deras klänningar med temat bröllop eller kan skräddarsy sina klänningar att matcha din bröllopsklänning. Valet är ditt, efter allt du är bruden och dessa tärnor kommer att stanna hos dig under hela dagen. många modebutiker erbjuder trendiga och högkvalitativa tärnklänningar till de mest konkurrenskraftiga priser.

Du kan köpa billiga brudtärna klänningar genom online shopping. Här hittar du ett brett sortiment av sådana klänningar än du någonsin väntat. det gör din shopping uppgift snabbt och enkelt när du får olika brudtärna klänningar på ett ställe. vara noga med att kontrollera detaljerna i varje vald klänning så att du kan köpa den perfekta klänning till bröllop för smal eller plus-size kropp.

göra din brudtärna mer vacker och elegant genom att välja de lämpligaste billiga brudtärna klänningar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards