Direktlänk till inlägg 12 maj 2015

hur Towie flickorna bytte falska tan och Bodycon klänningar för high fashion

Av stewart stewart - 12 maj 2015 08:04

de kan ha gjort falska tan, lösögonfransar och glittrande mode sitt varumärke på det enda sättet är Essex, men om deras framträdande på TV BAFTA är något att gå efter, har damerna från Romford lämnat dessa dagar långt bakom dem.

lydia ljusa, Lucy Mecklenburgh, Jessica wright och Ferne mccann alla såg lugn på röda mattan på teatern royal på söndag kväll.

damerna, som fann berömmelse på dokusåpan, har alla haft en smart, high fashion makeovers sedan gå med i showen under 2010 - och det har fungerat underverk för sina respektive karriärer.

2888B35E00000578-3076443-image-m-9_14313349304852888947B00000578-3076443-image-a-10_1431334941309

(Bild via internet)

lucy Mecklenburgh, vänster, och Lydia ljus, höger, lyfte sin höga glamour stil på röda mattan på måndag nattens tv BAFTA Awards - och de har verkligen haft en makeover sedan hitta berömmelse på dokusåpan

EMBARGOED FOR USE UNTIL DECEMBER 6 2011 A Lime Pictures Production for ITV2 THE ONLY WAY IS ESSEXMAS Picture shows L-R - Lauren Goodger, Jessica Wright,Sam Faiers, Billie Faires, Lucy Mecklen Burgh and Lydia Bright. Catch up with the latest gossip from the cast as they embark on some festive fun Ð with mistletoe, mulled wine, and a trip to Santa the TOWIE crew gear up for a typical Essex Christmas Copyright: ITV

(Bild via internet)

sedan hitta berömmelse på Towie, Lucy, 23, till vänster, har övergav falska tan och stora hår till förmån för en elegant nytt utseende. lydia, under tiden, har verkligen placerat sig som en allvarlig utmanare i mode och skönhet världen

Lydia steg ljus, 24, sköt till berömmelse på det enda sättet är Essex som Lauren Goodger sidekick med en förkärlek för peroxid blonda hårförlängningar, falska tan och mikro grisar.

men den tidigare verkligheten tv stjärnan har sedan fokuserat på att bli en affärskvinna och modedesigner.

efter att ha öppnat en klädaffär, avslöja hennes självbetitlade mode sortiment och lansera en YouTube-kanal, har Lydia säkert positionerat sig som en allvarlig utmanare i mode och skönhet världen.

2888977400000578-3076443-image-m-19_1431335414927288D16E300000578-3076443-image-a-21_1431335432432

(Bild via internet)

Lydia steg ljus, 24, sköt till berömmelse på det enda sättet är Essex, vänster, som en svindlande blondin med en förkärlek för peroxid blonda hår förlängningar och tung make-up, men säger att hon är dikade hela hennes make-up väska sedan, höger, äntligen nattens händelse

talar till mailonline förra året insisterade lydia att hon har kommit långt i skönhets insatserna sedan hon först prytt våra skärmar på Towie tillbaka under 2010.

"Jag har strukit hela min make-up väska sedan dess. när jag var först på showen jag brukade använda bra produkter men tillämpat dem helt fel.

"Min foundation var två nyanser mörkare än min hudfärg; Jag brukade använda bronzer hela mitt ansikte. Jag har strukit de riktigt långa ögonfransar som var som spindel ögon och jag fortfarande använder falska tan då och då, men inte i den utsträckning som jag gjorde på showen.

"Jag tror att arbeta i branschen och är vid sidan av make-up artister och människor i know hjälper du plocka upp trick, sa hon.

hennes bästa vän lucy Mecklenburgh har haft en liknande makeover. sedan hitta berömmelse på Towie, Lucy, 23, har övergav falska tan och stora hår till förmån för en elegant nytt utseende.

Lucy, som anlände till tv BAFTA med pojkvännen louis smed, såg super chic i en röd klänning med hennes hår bundet tillbaka i en sofistikerad stil.

Lucy, som var denna månad presenterades som inför sunkissed nya falska tan kampanj, medgav att hon brukade överdriva det på den orangefärgade grejer i tonåren.

2888C0BB00000578-3076443-image-m-26_1431335541376

(Bild via internet)

innan de fann berömmelse på det enda sättet är Essex, Jessica wright var en relativt okänd spirande popstjärna och glamourmodell, vänster, men hennes snåla på verkligheten TV-show har lett till stor framgång, otaliga modellering erbjudanden och även sin egen modekollektion, vilket Hon modellerade i går kväll, höger

Essex födda stjärnan sa: "Jag tror definitivt min stil har förändrats under åren. Jag har insett att mindre är definitivt mer, när det gäller dina kläder hålla dem enkla och stilrena, men ändå ganska kul.

"Med min make-up, har jag stripped tillbaka. Jag bär inte tunga sotade ögon hela tiden och min solbränna har definitivt blivit lättare! Jag var lite orange på skolan, men nu har jag insett att du ska bygga upp din färg snarare än lager allt på på en gång. "

samt arbeta med skönhet varumärke, har lucy varit upptagen etablera sig som ett fitnessguru - även lansera resultat med Lucy - en online träningspass program.

innan de fann berömmelse på det enda sättet är Essex, Jessica wright var en relativt okänd spirande popstjärna och glamourmodell.

men, liksom sorg och dramatik, har hennes snåla på dokusåpan leda till stor framgång, otaliga modellering erbjudanden och även hennes egen modekollektion.

jessica visat att äntligen nattens utmärkelser genom att vrida upp påtagning en av sina egna motiv från henne med kärlek Jessica sortiment.

2888A97000000578-3076443-LONDON_ENGLAND_MAY_10_Ferne_McCann_L_and_Lydia_Bright_attend_the-a-31_1431335773193

(Bild via internet)

Ferne McCann och Lydia ljus såg glamorösa på tv BAFTA Awards i måndags kväll

samt att titta på hennes samling evolve, har jess även sett henne egen stil förändras över åren.

"Vi alla hade de typiska Bodycon klänningar när vi började på Towie, sade jess av sig själv och hennes co-stjärnor" klänning mening.

"Men nu har jag en mycket mer mogen syn på mode, har det blivit en verklig passion of mine. Jag har inte en stylist, jag bara helt klä mig själv. "

sedan exploderar på våra skärmar på det enda sättet är Essex, Ferne mccann har blivit en av seriens enastående gruppmedlemmar och hennes känsla för stil och oefterhärmlig personlighet vann över nationen.

mycket som hennes co-stjärnor, som har alla vågat i olika stil och skönhet företag, har Ferne kanaliserat sin kärlek till mode och mat till en ny webbplats.

verkligheten tv stjärnan lanserade fashionabla foodie, som hon säger är go-to destination för alla saker mode och mat - hennes två största passioner.

fd frisör säger att hon blev överösta med förfrågningar om mode och skönhet råd så skapade webbplatsen för att erbjuda anhängare hennes topp stil och make-up tips. Ferne visat sin poäng när hon klev ut i en eterisk klänning från House of Fraser i måndags kväll röda mattan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:45

(foto via internet) Nicky Hilton såg helt otroligt när hon gjorde sin debut på röda mattan vid en kväll hedrar valentino i New York igår kväll - trots att de har en besvärlig kör med Tommy Hilfiger fru som var klädd i exakt samma klänning! Nicky gjo...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:42

folk har kastat överdådiga fester i tusentals år. från bacchanalias av de gamla grekerna till den moderna oscar efterfesterna, människor helt enkelt njuta fira speciella tillfällen, speciellt med mat och dryck. om det enda som har förändrats är kläde...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:38

Till skillnad från tidigare när folk brukade göra bröllop endast i vita bröllopsklänningar, numera människor gör bröllop i färgade klänningar. planerar du att köpa en färgad brudklänning och undrar vad de olika färgerna betyder? här är en guide: fot...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:34

vill ha en balklänning som kommer att vända allas huvud när du går in i rummet? vill ha en balklänning som skiljer sig från alla andras balklänning? väl du kan ha den perfekta balklänning. foto av: http://www.veaul.com/se/balklanningar-c19 vilka fär...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:31

många brudar är förvirrad om att välja vita eller elfenben bröllop skor på deras stora dag. de har svårt att avgöra var man ska börja. foto av: http://www.veaul.com/se/ faktiskt, bör du först bestämma färgen på brudklänning du vill ha. att veta vilk...

Ovido - Quiz & Flashcards