Direktlänk till inlägg 23 juli 2015

taylor kulle på Victorias Secret, Karl Lagerfeld, och hennes nya filmroll

Av stewart stewart - 23 juli 2015 11:27

fendi-1800

(Bild via internet)
Taylor kulle

i årtionden, var modeller typiskt uppdelad i en av två kategorier: high fashion eller kommersiell. en grupp flickor gick på att gå edgy designer visar och visas i oberoende tidningar, medan den andra valde mindre prestigefyllda men mer lukrativa väg katalog arbete och en massa vanliga kunder. Under de senaste åren, har linjerna mellan dessa två marknader varit otydlig, och 19-årige Taylor backen är i spetsen för denna rörelse. hon handlar skott med Karl Lagerfeld med framträdanden som en Victorias Secret ängel, medan dela erfarenheter med sina 736k fans på instagram.

Till skillnad från de flesta modeller, var du Oscoutade med hela din familj, hur gick det till?

Jag var 14, och min nuvarande mor agent, som också var en fotograf, Oscoutade mig och hela min familj på en dude ranch. vi aldrig ägt hästar, men mina systrar red västerländsk. vi ridhästar där, och det är en populär plats för fotograferingar, så min mamma agent sköt det. Jag var Oscoutade, som var min lillasyster. min äldre syster är 5'4 ", så hon är för kort, men han ville att hon skulle göra agerar. hon vill vara en fotograf, så hon var som," nej ".

med början vid 14 måste vara skrämmande. hur fick du hanterar affärssidan i den åldern?

det var typ av galen. min mamma reste med mig överallt jag gick, eftersom jag inte vet hur folk göra det ensam. Jag var i en annan stad varannan vecka, och jag balansera gå till gymnasiet, och det så småningom fick till den punkt där jag inte kunde göra både och. så jag var tvungen att besluta modellering eller gå till skolan, och jag trodde att skolan alltid skulle vara där, så jag tog examen gymnasiet vid 16 och började på heltid modellering.

hela [erfarenheten] var chockerande: Jag stannade i skit lägenheter, såg några av de sätt som människor fick scammed med falska listor. det hela var overkligt. kommer till New York med alla människor, och jag är från mitten av ingenstans, där vi har 10 hektar mark och bergen, det kändes claustrophobic. Jag tänkte, "där är himlen?"

Ångrar du börjar så ung?

nej, eftersom jag tror att det kommer ner till de möjligheter som du presenteras med. som en modell, särskilt vid en ung ålder, de möjligheter som du får är fantastisk. när jag är 30, jag kunde få möjlighet att starta ett eget företag och segue till stånd en affärskvinna. Jag tror att det är coolt eftersom många människor går igenom college, och de får inte starta något tills de är 40. den lilla flygande start jag kunde få är coolt.

taylor-vs

Victorias hemlighet
(Bild via internet)

hur har din victoria hemliga karriär börjar?

Jag började med rosa. Jag gick in för en gjutning, och jag träffade christina thornton när jag var 16, och hon var som, "hur kommer jag har aldrig träffat dig förut? Hur gammal är du? "Jag var för ung på den tiden, naturligtvis, men de visste vem jag var från 16 års ålder, och sedan fyra månader efter min 17-årsdag, jag var bokad på mitt första jobb för rosa. Jag gjorde sitt nattkläder, och jag gjorde deras lounge för förmodligen sex månader, tills showen, och sedan efter min 18-årsdag jag bokat modevisningen.

ed [Razek] var bara chockad över att jag kunde hantera det, hur ung jag var. han berättade för mig personligen med alla änglarna, önskar han att han kunde ha börjat med dem yngre så att han kunde ha haft mer tid med dem, och han älskar alla änglar, de är som hans döttrar. han sade: "Jag såg något speciellt i var och en av er, och jag ville att haffa dig innan någon annan gjorde det." och för mig, "jag inte se någon mening med att sitta och vänta i tre år för dig att gå göra andra saker med andra människor och sedan boka dig. "

har att vara en ängel påverkat den typ av high-fashion arbete du gör?

Jag tror att en Victorias Secret ängel ger dig en högre [profil] än de flesta flickor. de respekterar dig mer när du går-ser, och du kan få mer av en relation med designers, eftersom de ser du på ett annat sätt. det är intressant att göra både nu; på ett sätt, jag är att möta dem igen. Jag går in i rum och människor är som, "Hur kommer jag har aldrig träffat dig?" Jag är som "du har. detta är min sjätte säsong jag har provspelade för denna show. "det är bara roligt för nu erkänner de mig. Donatella Versace frågade mig, "hur var Victorias Secret modevisning?" inuti jag tänker, "hon vet mitt namn!"

chanel-mcqueen

chanel & Alexander McQueen
(Bild via internet)

Det var riktigt roligt; jag älskar Fendi. de är fantastiska människor. jag älskar charlotte Stockdale, som är den viktigaste stylist. när vi sköt utväg, var det en hel del ser ut över två dagar och vi sköt en video, men det känns inte som arbete. charlotte sade till mig: "Jag mår så dåligt att du måste stå för länge." Jag är som "tjej, jag har gått igenom allt-det är ingenting." Jag sorts ge kredit till utgångspunkten unga och gör så många arbetstillfällen och så många outfits för inga pengar: jag inte få betalt alls eller få betalt med presentkort. nu att arbeta med en klient som fendi eller chanel, känns det som allt detta var värt det och jag uppskattar att vara där. jag får på set, och jag är redo att arbeta.

Jag älskar deras kläder, alltför; på fendi showen, jag älskade min outfit. Jag trodde att det var en av de bästa outfits i hela bildspelet. Jag var besatt av det, jag även skämtsamt frågade charlotte om jag kunde hålla det och hon är som "som är $ 30.000 Jag kan inte bara ge den till dig." damn it! Jag kommer att spara för den; Jag kommer till dig!

hur var erfarenhet av att arbeta på nicolas Winding Refn nya film neon demon?

Ärligt talat, jag visste aldrig riktigt tänka agerar. Jag har aldrig riktigt trodde att det var min grej, men när jag erbjöds chansen, jag ville se vad det skulle vara. när du ser hur mycket arbete går till bara några minuter till ett värde av manus, är det tankeställare. Vi sköt en scen hela dagen, och jag hade bara fyra rader, men de måste få alla vinklar och se till att ljuset är perfekt, ljudet, varje detalj. Det var en cool upplevelse eftersom du inte inser hur mycket tid och kraft går till att göra en film. Jag tror i framtiden, skulle det vara kul att plaska mer. Jag vet inte om jag skulle vilja göra ledande roller eller något, men gillar vad Rosie Huntington-Whiteley gör. Hon var stor i Mad Max!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:45

(foto via internet) Nicky Hilton såg helt otroligt när hon gjorde sin debut på röda mattan vid en kväll hedrar valentino i New York igår kväll - trots att de har en besvärlig kör med Tommy Hilfiger fru som var klädd i exakt samma klänning! Nicky gjo...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:42

folk har kastat överdådiga fester i tusentals år. från bacchanalias av de gamla grekerna till den moderna oscar efterfesterna, människor helt enkelt njuta fira speciella tillfällen, speciellt med mat och dryck. om det enda som har förändrats är kläde...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:38

Till skillnad från tidigare när folk brukade göra bröllop endast i vita bröllopsklänningar, numera människor gör bröllop i färgade klänningar. planerar du att köpa en färgad brudklänning och undrar vad de olika färgerna betyder? här är en guide: fot...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:34

vill ha en balklänning som kommer att vända allas huvud när du går in i rummet? vill ha en balklänning som skiljer sig från alla andras balklänning? väl du kan ha den perfekta balklänning. foto av: http://www.veaul.com/se/balklanningar-c19 vilka fär...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:31

många brudar är förvirrad om att välja vita eller elfenben bröllop skor på deras stora dag. de har svårt att avgöra var man ska börja. foto av: http://www.veaul.com/se/ faktiskt, bör du först bestämma färgen på brudklänning du vill ha. att veta vilk...

Ovido - Quiz & Flashcards