Alla inlägg den 23 juli 2015

Av stewart stewart - 23 juli 2015 11:27

fendi-1800

(Bild via internet)
Taylor kulle

i årtionden, var modeller typiskt uppdelad i en av två kategorier: high fashion eller kommersiell. en grupp flickor gick på att gå edgy designer visar och visas i oberoende tidningar, medan den andra valde mindre prestigefyllda men mer lukrativa väg katalog arbete och en massa vanliga kunder. Under de senaste åren, har linjerna mellan dessa två marknader varit otydlig, och 19-årige Taylor backen är i spetsen för denna rörelse. hon handlar skott med Karl Lagerfeld med framträdanden som en Victorias Secret ängel, medan dela erfarenheter med sina 736k fans på instagram.

Till skillnad från de flesta modeller, var du Oscoutade med hela din familj, hur gick det till?

Jag var 14, och min nuvarande mor agent, som också var en fotograf, Oscoutade mig och hela min familj på en dude ranch. vi aldrig ägt hästar, men mina systrar red västerländsk. vi ridhästar där, och det är en populär plats för fotograferingar, så min mamma agent sköt det. Jag var Oscoutade, som var min lillasyster. min äldre syster är 5'4 ", så hon är för kort, men han ville att hon skulle göra agerar. hon vill vara en fotograf, så hon var som," nej ".

med början vid 14 måste vara skrämmande. hur fick du hanterar affärssidan i den åldern?

det var typ av galen. min mamma reste med mig överallt jag gick, eftersom jag inte vet hur folk göra det ensam. Jag var i en annan stad varannan vecka, och jag balansera gå till gymnasiet, och det så småningom fick till den punkt där jag inte kunde göra både och. så jag var tvungen att besluta modellering eller gå till skolan, och jag trodde att skolan alltid skulle vara där, så jag tog examen gymnasiet vid 16 och började på heltid modellering.

hela [erfarenheten] var chockerande: Jag stannade i skit lägenheter, såg några av de sätt som människor fick scammed med falska listor. det hela var overkligt. kommer till New York med alla människor, och jag är från mitten av ingenstans, där vi har 10 hektar mark och bergen, det kändes claustrophobic. Jag tänkte, "där är himlen?"

Ångrar du börjar så ung?

nej, eftersom jag tror att det kommer ner till de möjligheter som du presenteras med. som en modell, särskilt vid en ung ålder, de möjligheter som du får är fantastisk. när jag är 30, jag kunde få möjlighet att starta ett eget företag och segue till stånd en affärskvinna. Jag tror att det är coolt eftersom många människor går igenom college, och de får inte starta något tills de är 40. den lilla flygande start jag kunde få är coolt.

taylor-vs

Victorias hemlighet
(Bild via internet)

hur har din victoria hemliga karriär börjar?

Jag började med rosa. Jag gick in för en gjutning, och jag träffade christina thornton när jag var 16, och hon var som, "hur kommer jag har aldrig träffat dig förut? Hur gammal är du? "Jag var för ung på den tiden, naturligtvis, men de visste vem jag var från 16 års ålder, och sedan fyra månader efter min 17-årsdag, jag var bokad på mitt första jobb för rosa. Jag gjorde sitt nattkläder, och jag gjorde deras lounge för förmodligen sex månader, tills showen, och sedan efter min 18-årsdag jag bokat modevisningen.

ed [Razek] var bara chockad över att jag kunde hantera det, hur ung jag var. han berättade för mig personligen med alla änglarna, önskar han att han kunde ha börjat med dem yngre så att han kunde ha haft mer tid med dem, och han älskar alla änglar, de är som hans döttrar. han sade: "Jag såg något speciellt i var och en av er, och jag ville att haffa dig innan någon annan gjorde det." och för mig, "jag inte se någon mening med att sitta och vänta i tre år för dig att gå göra andra saker med andra människor och sedan boka dig. "

har att vara en ängel påverkat den typ av high-fashion arbete du gör?

Jag tror att en Victorias Secret ängel ger dig en högre [profil] än de flesta flickor. de respekterar dig mer när du går-ser, och du kan få mer av en relation med designers, eftersom de ser du på ett annat sätt. det är intressant att göra både nu; på ett sätt, jag är att möta dem igen. Jag går in i rum och människor är som, "Hur kommer jag har aldrig träffat dig?" Jag är som "du har. detta är min sjätte säsong jag har provspelade för denna show. "det är bara roligt för nu erkänner de mig. Donatella Versace frågade mig, "hur var Victorias Secret modevisning?" inuti jag tänker, "hon vet mitt namn!"

chanel-mcqueen

chanel & Alexander McQueen
(Bild via internet)

Det var riktigt roligt; jag älskar Fendi. de är fantastiska människor. jag älskar charlotte Stockdale, som är den viktigaste stylist. när vi sköt utväg, var det en hel del ser ut över två dagar och vi sköt en video, men det känns inte som arbete. charlotte sade till mig: "Jag mår så dåligt att du måste stå för länge." Jag är som "tjej, jag har gått igenom allt-det är ingenting." Jag sorts ge kredit till utgångspunkten unga och gör så många arbetstillfällen och så många outfits för inga pengar: jag inte få betalt alls eller få betalt med presentkort. nu att arbeta med en klient som fendi eller chanel, känns det som allt detta var värt det och jag uppskattar att vara där. jag får på set, och jag är redo att arbeta.

Jag älskar deras kläder, alltför; på fendi showen, jag älskade min outfit. Jag trodde att det var en av de bästa outfits i hela bildspelet. Jag var besatt av det, jag även skämtsamt frågade charlotte om jag kunde hålla det och hon är som "som är $ 30.000 Jag kan inte bara ge den till dig." damn it! Jag kommer att spara för den; Jag kommer till dig!

hur var erfarenhet av att arbeta på nicolas Winding Refn nya film neon demon?

Ärligt talat, jag visste aldrig riktigt tänka agerar. Jag har aldrig riktigt trodde att det var min grej, men när jag erbjöds chansen, jag ville se vad det skulle vara. när du ser hur mycket arbete går till bara några minuter till ett värde av manus, är det tankeställare. Vi sköt en scen hela dagen, och jag hade bara fyra rader, men de måste få alla vinklar och se till att ljuset är perfekt, ljudet, varje detalj. Det var en cool upplevelse eftersom du inte inser hur mycket tid och kraft går till att göra en film. Jag tror i framtiden, skulle det vara kul att plaska mer. Jag vet inte om jag skulle vilja göra ledande roller eller något, men gillar vad Rosie Huntington-Whiteley gör. Hon var stor i Mad Max!

Av stewart stewart - 23 juli 2015 11:21

online köp har blivit alltför populärt nuförtiden och många människor väljer att köpa på nätet eftersom det är mer bekvämt och det hjälper till att spara pengar. du behöver inte spendera alltför mycket tid i shoppingrundor och du kommer alltid att betala låga priser.

cocktailklänning

foto av: cocktailklänning

Det finns många anledningar till varför människor väljer att köpa billiga cocktailklänningar usa nätet. först, kvinnor har en mängd olika klänningar att välja mellan och det finns ingen anledning för någon att oroa om det finns tillräckligt med stilar i butiken. när du köper på nätet, har du tillgång till både internationella och lokala klänningar. du kan kontrollera alla balklänningar som finns på marknaden och du kommer inte att vara trött. du kommer inte att gå till affären för att få din klänning eftersom klänningen kommer att levereras till din dörr. vad du behöver göra är att veta hur man väljer rätt klänning för dig själv. kvaliteten på tjänsten är alltid bättre på nätet jämfört med de lokala butikerna. uppdateringen på online-information är snabbare och klänningar är för det mesta mer fashionabla jämfört med de i fysisk butik.

du kommer alltid att hitta cocktail klänningar 2015 trender oavsett om du vill bara designer klänningar eller skräddarsydda brudklänning till ett lågt pris. Det är en önskan varje kvinna att ha den bästa, särskilt om det är hennes bröllopsdag. men detta kanske inte är möjligt om du inte har tillräckligt med pengar för att köpa klänningar som du vill. har dock klänningen att alltid ser snygg och elegant att göra bröllopet en framgång.

med billiga cocktail klänningar för bröllop, behöver du inte spendera alltför mycket på ditt bröllop klänning eller annan formell klädsel du kanske vill. men om du vill få rätt klänning för dig själv, måste du söka bland olika webbplatser tills du får klänningen som du gillar mest. Om du checkar från många resurser, kommer det att bli svårt för dig att missa en brudklänning som du kommer att gilla mest. du kommer alltid att få vad du gillar mest när det gäller rimliga kostnader och stil. om du köper på nätet kommer du att kunna spara stora på din bröllopsdag. Du kan även hitta de studentklänningar som är samtidigt prisvärda och elegant på nätet.

din första oro för din bröllopsdag måste visa din skönhet. Men måste du också överväga andra kostnader för ditt bröllop, inklusive brudtärna klänningar och mottagning. du måste alltid ha i åtanke att billiga brudklänning inte alltid betyder billig tittar. Du måste också veta att de bara är billigt eftersom de säljs på nätet och för det mesta på nätet festklänningar säljs på en rabatt.

Av stewart stewart - 23 juli 2015 11:11

bröllopsklänningar är en av de mest fashionabla klänningar i world.wedding görs i himlen och klänningar från några fantastiska designers. från antiken äktenskap har varit i samhället som definierar en förening av två personer i en juridisk forum. Det är olika i olika kulturer. människor över hela världen tillbringar en hel del pengar i dessa äktenskap. alltså som s leda ett företag har utvecklat kring dessa äktenskap. i den tidigare tid, var det något som representerar ett tillstånd av en fas där ett par efter äktenskap ta ansvar för sitt familjeliv. Det är en mycket viktig ritual för alla. även om det skiljer sig i olika kulturer det grundläggande motivet är densamma, de socialt erkända par. det finns flera kulturer där vigseln varar i en vecka. människor i dessa kulturer tillbringar en hel del pengar på mat, klänningar och andra saker. Weding klänningar är mycket utbredd i dessa äktenskap. folk vill ha de bästa weding klänningar för dem och detta tillhandahålls av de tusentals brudklänning designers över hela världen.

brudklänningar, billiga brudklänningar

foto av: veaul

bröllop i Melbourne är mycket känd som den består av olika kulturer. Melbourne är en plats för dröm för människor i olika kulturer. Det finns grupper som indianerna, afrikaner och så vidare. Dessa bröllop är mycket rik och människor spenderar tusentals dollar varje år i dessa bröllop. varje brud vill ser bäst i deras bröllop. Detta är möjligt när talangfulla designers utforma den bästa bröllopsklänningen för dem.

alla vill det bästa klänning i mer bröllop och efterfrågan har ökat och att uppfylla dessa krav flera butiker som styrker sina kunder med fantastiska weddingdresses. weddingdresses Melbourne har varit mycket populär sedan dess början.

dessa brud butiker erbjuda sina kunder några av de bästa bröllopsklänningar sorter av färger och texturer gör bröllopet dressesmore attraktiva. det breda utbud av sorter gör det möjligt för kunderna att välja den bästa klänningen för deras bröllop. en av de mest attraktiva funktioner i dessa butiker är att de ger rabatter på sina produkter. vad bättre än att spara pengar på bästa klänningen du köper? detta bröllop industrin har blomstrat under åren och nu denna industri är en av de ledande industrierna i världen. designers som sätter sitt hjärta och själ utforma dessa bröllop dressesmake till att kunderna får den bästa brudklänningar för deras stora dag. dessa brud- butiker inte bara tillhandahålla nuptial klänning men också till familjen. brud butiker ger också klänningar för brudens mor.

underbara mamma och den fantastiska bruden och vad kan vara bättre än så här? så om du förbereder för din stora dag i ditt liv sedan börja med en fantastisk klänning som visar upp din personlighet och karaktär.

få den bästa billiga brudklänningar för dig från några av de fantastiska bröllopsbutiker melbourne.this industrin har varit mycket populär över hela världen och fler och fler människor drar nytta av dessa branscher.

bröllop är mycket speciella stunder för människor och därmed varje detalj ska vara perfekt i dag.

Av stewart stewart - 23 juli 2015 11:05

om du är gravid och letar efter en elegant aftonklänning, bör du alltid tänka på din kroppstyp och tyger som används. Dessutom bör du välja en eveningdress som smickrar din växande mage.

aftonklänningar, balklänningar

foto av: aftonklänningar

vara gravid betyder inte att du har färre valmöjligheter när det gäller kläder. även gravida kvinnor kan se glamorös om de väljer rätt kläder efter deras kroppsbyggnad och personliga preferenser. Om du bär en baby och fortfarande vill se din bästa på kvällen partier, sociala sammankomster och andra semi-formella tillfällen, kan du alltid välja en elegant eveningdress.

när man köper en mamma eveningdress, bör du se till att klänningen du köper är bekväm att bära och kompletterar din mage samtidigt. medan du kan välja tyger, färger och axel stilar som per din smak, bör du alltid hålla en sak i åtanke att klänningen måste vara mycket bekväm. Här är några viktiga saker gravida kvinnor bör tänka på för att köpa den perfekta eveningdress.

komfort är nyckeln
eftersom kroppen är i ständig förändring under graviditeten, måste du se till att eveningdress du köper smickrar dina kurvor samtidigt vara bekväm. medan vissa gravida kvinnor föredrar att bära åtsittande klänningar att stoltsera deras utveckling babybula, andra väljer draperad eller strömmande stilar för att uppnå maximal komfort.

hittar du en rad olika stilar på marknaden, vilket gör det lättare för dig att välja den bästa eveningdress. de flesta gravida kvinnor väljer eveningdresses i svart.

känna din kropp typ
när man köper en aftonklänning, är det också viktigt att tänka på din kroppstyp. de vanligaste kroppsformer är päron, äpple, inverterad triangel form, timglas och den rektangulära formen. När du vet att din kropp typ, blir det lättare att välja en eveningdress som effektiviserar din form. men du bör aldrig glömma att balklänningar du köper korrekt bör rymma din mage och förändringarna i storlek. imperiet midjan är den mest självklara valet för moderskap klänningar, eftersom de tillgodose det växande babybula mest bekvämt.

Vanligtvis är det kväll moderskap klänningar har långa hemlines och är tillverkade av påkostade tyger som siden blandningar och kashmir. välja rätt tyget är viktigt, eftersom en klänning gjord av kvalitet tyg låga kan orsaka allergier. till skillnad från andra traditionella klänningar, gör eveningdresses för gravida kvinnor inte har alltför stora utsmyckningar. men du kan öka elegansen i din klänning genom att använda rätt tillbehör för att titta mer elegant på festen. en bra kväll moderskap klänning ska också rymma förändringar i dina bröst som är naturligt under graviditeten.

aftonklänningar med enkla nedskärningar och urringningar fungerar perfekt för gravida kvinnor. utforska för fler alternativ.

köpa på nätet
när du har beslutat om din kroppstyp, preferenser och budget, kan du söka på nätet för kvällen moderskap studentklänningar. Det är alltid bättre att handla från en onlinebutik som bär ett brett utbud av moderskap klänningar. besöka denna webbplats för snygga moderskap eveningdresses. en av de stora fördelarna med att köpa en moderskaps eveningdress nätet är det faktum att du kan jämföra priser på olika butiker och välja den som passar dina behov och budget.

Av stewart stewart - 23 juli 2015 11:00

det är svårt att hitta den perfekta brudtärna klänning. du vill ha något som kommer att smickra dig, kommer något sticker ut, något som du kommer att se bra ut i och känner dig bekväm i € "men framför allt, måste du se till att du inte ÖVERLÄGSEN bruden. inget bra kommer någonsin av brudtärnor upstaging bruden. kom ihåg, det är hennes stora natten, och din tid antingen har redan kommit eller kommer snart. så välj något som dämpad men ganska, något som får dig att må bra som kommer att komplettera den vackra brudens klänning. behöver lite hjälpa till? Här är några bra förslag för dämpad men vackra brudtärna klänningar.

tärnklänningar, klänning till bröllop

foto av: veaul

Om du letar efter något enkelt, klassisk och söt, överväga en kort charmeuse klänning med rynkad midja och fickor. den här klänningen är en stor investering, som du lätt kan bära den om och om igen € "det är inte bara för bröllop! denna korta, axelbandslösa nummer är snygg och rolig, och de små fickorna lägga till några visuella intresse för klänningen (liksom en plats att gömma din make up, kreditkort, telefon, och så vidare). en klassisk siluett som kommer att vara hemma i din garderob för år och år, kommer den här klänningen i en djup rött, svart, lila, blått och brunt och är lämpar sig för en mängd olika bröllops fester.

om axelbandslös är inte din stil, anser en grimma klänning. en kort bomullsklänning med en y-formad halterneck är både smickrande och bekväm, och är en stor klänning för sommartid och utomhus bröllop. y-hals lägger visuellt intresse medan kjolen veck och ärmlös silhuett hjälper dig sval. den här klänningen är en stor investering, eftersom det lätt kan bäras på kontoret, ute på stan, eller en sommar grill. alternativen är oändliga. mångsidighet är en stor sak att leta efter i en brudtärna klänning. annars kommer du att hamna spendera pengar på något som du bara kommer att bära en gång. denna stora klänningen kommer i rött, svart, lila, mörkblått och brunt.

för en snyggare bröllop, överväga en hellång klänning. chiffong och charmeuse klänning med rundad halsringning är ett bra alternativ för en svart slips händelse, eftersom det är både smickrande och händelsen är lämpligt. ett bra utseende för en mängd olika kroppstyper, är höghalsad klänning ett sofistikerat utseende som par fint med en stor par klackar och en del uttalande smycken. Vi föredrar det i en djärv röd ton, men om du letar efter något lite mer dämpad, överväga en mörkblå eller Deep Purple färgade klänning.

letar efter något roligt och flörtig? ser längre än en kort organza randig grimma klänning. grimma-stil klänningar är roligt och flörtig, men att de inte skrika, € titta på mig! € så de är bra alternativ för tärnor som inte vill ÖVERLÄGSEN bruden. perfekt för vårens och sommarens bröllop, är denna roliga, ungdomlig klänning bantning, chic och erbjuder en hel del slit igen potential. en grimma livstycket har en feminin älskling halsen, ett utseende som är smickrande på en mängd olika kroppstyper. Samtidigt diagonala ränder visuellt intresse och dimension till klänningen, medan organzatyg är lätta och bekväma, även på en mycket varm dag. denna förtjusande klänning kommer i svart, rött, turkos och en vacker lila ton (vår favorit).

behöver något elegant och sofistikerad? överväga en axel satinklänning med veckat livstycke och låt det roliga börja! en trendig, fashion-forward utseende, är den här klänningen perfekt för fashionista brudtärna. med en rynkad midja, är den här klänningen smickrande på en mängd olika figurer, och den tunna kjol funktioner drapering detalj som döljer eventuella problemområden. en hel fodrad antal, kan den här klänningen lätt bäras och om igen € "det är bra för en utekväll med tjejerna, eller datum natten med din gubbe. plus, det kommer i en mängd olika nyanser, inklusive rött, svart, lila, djupblå och ett pulserande vattenmelon nyans som positivt skriker sommar.

Om du letar efter något roligt och funky, anser en kort axelbandslös satin klänning. ett nytt ta på en klassisk siluett, detta figursydd nummer har en axelbandslös livstycke som framhäver smickrande ruching detalj runt midjan. en kort kjol ger en touch av fantasier till utseendet, och ruching ger massor av visuellt intresse. den här klänningen är ett bra köp på egen hand, men lägg på det faktum att det kommer i en svindlande 42 färger, och du har själv en vinnare. oavsett vilken nyans dina brud önskemål, kommer du att kunna hitta den här tärnklänningar i den färg du behöver. från oliv greener till strålande solsken gula, djupa fuchsia till baby blue, kan varje färg av regnbågen finns på denna smickrande stil. en rolig, funky klänning som är perfekt för en mängd olika tillfällen, är den här klänningen är ett måste se för varje brudtärna.

tvärtemot vad många tror, brudtärna klänningar är några av de vackraste klänning till bröllop på marknaden. nu gå vidare och få shopping!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards