Direktlänk till inlägg 13 juli 2015

Möt versace nyaste argbigga, sophie rask

Av stewart stewart - 13 juli 2015 11:09

800

(Bild via internet)

Donatella Versace vision för kvinnor har alltid varit stark, sexig, och unrepentantly glamorös. typiskt, ansikten visas på ateljén versace banan följer dessa grundsatser, vilket designerns luxe skapelser till liv på det sätt som bara försökt-och-sant burk. den här säsongen, men Versace och hennes team finslipat in på en imponerande uppsättning av nykomlingar, bland dem danska skönhet sophie Rask. modellering för lite mer än ett år, gjorde rask hennes bana debut på ateljén versace show, gå bredvid modeller hon såg upp till för åldrar. "Det var helt enkelt överväldigande!" Hon berättar style.com. "När jag kom hem efter showen, jag kunde inte sova eller slappna av eftersom jag var så högt på de erfarenheter som jag hade under hela dagen."

rask-shows

(Bild via internet)

innan hennes tur på Versace catwalk, rask främsta bekymmer var att få sina läxor klar i tid. balansera modellering med hennes första år på gymnasiet visat knepigt i början. "Jag har varit mycket upptagen ikapp med alla läxor och klasser i mellan modellering," hon erbjuder. sommaruppehållet som en välkommen respit och tillät tonåring att dyka in i modellering heltid. sitt nya jobb låter henne inte bara en chans för resor, men en kreativ utlopp för sina egna design ambitioner. "Jag har alltid haft ett intresse för design", som hon delar. "När jag var liten, jag gillade att skapa och sy mina egna kläder tillsammans med min mormor. Jag har inte sytt under de senaste åren, men i stället har jag dragits till modebranschen. "

Rask intresse för mode slutar inte med kläder, hon är också något av en modell femåring. Versace show gav henne en chans att komma ansikte mot ansikte med en av hennes all-time favoriter, Doutzen Kroes. konferens kroes var trevligt, men för rask den högsta punkten av erfarenheten var helt enkelt att kunna förkroppsliga ateljén versace anda. "Det var en ära att bära en Versace klänning," hon börjar. "När du bär en couture klänning du automatiskt räta på ryggen och känna lite högre. couture är att bäras med elegans. "

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:45

(foto via internet) Nicky Hilton såg helt otroligt när hon gjorde sin debut på röda mattan vid en kväll hedrar valentino i New York igår kväll - trots att de har en besvärlig kör med Tommy Hilfiger fru som var klädd i exakt samma klänning! Nicky gjo...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:42

folk har kastat överdådiga fester i tusentals år. från bacchanalias av de gamla grekerna till den moderna oscar efterfesterna, människor helt enkelt njuta fira speciella tillfällen, speciellt med mat och dryck. om det enda som har förändrats är kläde...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:38

Till skillnad från tidigare när folk brukade göra bröllop endast i vita bröllopsklänningar, numera människor gör bröllop i färgade klänningar. planerar du att köpa en färgad brudklänning och undrar vad de olika färgerna betyder? här är en guide: fot...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:34

vill ha en balklänning som kommer att vända allas huvud när du går in i rummet? vill ha en balklänning som skiljer sig från alla andras balklänning? väl du kan ha den perfekta balklänning. foto av: http://www.veaul.com/se/balklanningar-c19 vilka fär...

Av stewart stewart - 9 december 2015 07:31

många brudar är förvirrad om att välja vita eller elfenben bröllop skor på deras stora dag. de har svårt att avgöra var man ska börja. foto av: http://www.veaul.com/se/ faktiskt, bör du först bestämma färgen på brudklänning du vill ha. att veta vilk...

Ovido - Quiz & Flashcards